إدارة التدريب

Training Department

·         الإشراف على جميع برامج التدريب.

·         تأكيد تعيين مدربين من ذوي الخبرة.

·         تأكيد إتفاق دورات الكلية مع متطلبات الشركات وارباب الأعمال وتوفير هذه الدورات في الأوقات والمواقع  المناسبة  لخدمة اكبر عدد من الطلاب.

·         التفاعل مع أرباب الأعمال والشركات في وضع برنامج تشغيل الطلاب.

·         إستعراض مناهج دورات التدريب ومراعات تماشيها مع إحتياجات السوق.

·         تقديم خدمات الإرشاد المهني ومساعدة الطلاب في البحث عن وظائف.

·         تزويد الطلاب والموظفين بمختلف الاستشارات المهنية الفردية والجماعية .

·         ضمان كفاءات ممتازة من المتخصصين في إدارة الحياة المهنية وتحسين جودتها.

·         بدء مشاريع تطوير وتحديث نظام خدمة الإدارة المهنية في الكلية.

·         التعاون مع أصحاب العمل الذين يمثلون مصالح مشتركة بين الكلية وسوق العمل.

·         الإشراف على مركز اللغات.

·         Supervise all training programs.

·         Confirm the appointment of experienced trainers.

·         Confirm the agreement of the college courses with the requirements of companies and employers and provide these courses at the appropriate times and locations to serve the largest number of students.

·         Interact with employers and companies in developing students' internship program.

·         Review the curriculum of training courses to keep it in line with the needs of the market.

·         Provide career guidance services and help students find jobs.

·         Provide students and staff with various individual and group career consultations.

·         Ensure excellent competencies of career management specialists and improve their quality.

·         Initiate projects that develop and modernize the career management service system in the college.

·         Cooperate with employers that represent common interests between the college and the job market.

·         Manage the Language center.

 

Our Email بريدنا info@ALCC.ly