إدارة الخدمات المساعدة

Department of Support Service

هذه الإدارة مسؤولة على قيادة الجهود الإدارية والمالية التقليدية بالكلية بالإضافة إلى الإهتمام بالإنشاءات، الصيانة، الأمن، السلامة والمخازن، والمشتريات الخاصة بصيانة إنشاءات الكلية. كما تقوم هذه الإدارة بالإشراف على مشتريات الإدارات الأخرى وإعتماد ميزانياتها حيث أن كل مدير بالكلية مسؤول على مشتريات إدارته ويقرر ذلك حسب إحتياج إدارته من خلال تقديم ميزانية سنوية وبذلك يتم مراجعتها وإعتمادها وصرفها له من قبل لجنة المشتريات التابعة لهذه الإدارة.

 

This department is responsible for leading the administrative and financial efforts of the college in addition to taking care of construction, maintenance, security, safety and stores, and procurement for the maintenance of the college. The department also supervises the purchases of other departments and approves their budgets. Each director of the college is responsible for the procurement of his department and decides this according to the need of his administration and submits an annual budget. The budget will be reviewed, approved and disbursed by the purchasing committee of this services department.  

Our Email بريدنا info@ALCC.ly